Інформатика 7 клас Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П.
ПОСИЛАННЯ для завантаження Скретч
ПОСИЛАННЯ на онлайн середовище Скретч
АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
Урок 17
Тема. Поняття моделі
Класифікація моделей
Видео YouTube
1) Повторення правил безпечної поведінки в кабінеті інформатики
2) Практична робота за комп’ютером.3) Знайди пару «об'єкт - модель»
1) Повторення правил безпечної поведінки в кабінеті інформатики
2) Практична робота за комп’ютером.
3) Знайди пару «об'єкт - модель»
Алгоритм побудови інформаційної моделі
Урок 18
Тема. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Практична робота
Перевірка
Урок 19
Тема. Поняття змінної та її значення
Урок 20
Тема. Арифметичні операції та вирази. Практична робота
Урок 21
Тема. Розробка діалогових програм
Виконайте завдання:
Завдання 1. Кути. Створити проект розв'язання задачі. Дано значення величини кута. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
- Розгляньте послідовність дій для розв'язання поставленої задачі. Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
- Введіть скрипти:
- Змініть проект з врахуванням, що кут, який дорівнює 180°, — розгорнутий.
Завантажте приклади готових завдань за посиланням!
Виконати завдання за зразком на малюнку.
Урок 22
Тема. Розробка проектів з повторенням зі змінними. Практична робота
Завантажте практичну роботу за посиланням!
Урок 23
Тема. Створення моделей для розв'язування задач. Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта
Створення моделей для розв’язування задач.
Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.
На карантині
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 06.04.2020 по 10.04.2020
Урок 24
Тема. Створення комп'ютерної моделі процесу взаємопов'язаного функціонування об'єктів. Програмування випадкових процесів
Перегляньте відео:
Посилання на скачування програми Скретч, або на он-лайн середовище Скретч знаходиться вгорі даної сторінки.
Урок 25
Тема. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами
Створити проект «Кажан» за продемонстрованим зразком
Додайте лічильник очок. Кожна перешкода додає 1 бал.
Створіть змінну «Рекорд», яка буде записувати найкращий результат гри.
Домашнє завдання на період з 13.04.2020 по 17.04.2020
Урок 26
Тема. Програмування випадкових процесів
Перегляньте відео:
Виконайте аналогічні дії в себе на комп'ютері.
ВИКОНАЙ ТЕСТ
Урок 27
Підсумковий урок з теми: "Алгоритми та програми"
Тест
Домашнє завдання на період з 21.04.2020 по 24.04.2020
Урок 28
Тема. Створення ігрового проекту
Перегляньте відео:
Завдання: Виконайте аналогічні дії.
Виконані завдання фотографуєте так, щоб було видно сцену і скрипт та відсилаєте прикріпленим файлом у classroom.
Посилання на скачування файлів для практичної:
Гра про Рудого Кота та кульки
Домашнє завдання на період 27.04.2020 - 01.05.2020
Урок 29
Тема. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри
Пройти тест!!!
Створи проект, слідуючи інструкціям: (Спрайт скачай тут)
Завантажте презентацію з прикладами за посиланням!
Домашнє завдання на період 04.05.2020 - 08.05.2020
Урок 30-33
Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Проект "Мінне поле"
Проект "Падаючий сніг"
Проект "Вгадай число"
Урок 34
Презентація та оцінювання проектів. Підсумковий урок
Урок 35
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Практичне завдання.
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Створіть проект «Моє навчання» (або «Моє навчання під час карантину», або «Мої захоплення»). Це може бути щось одне або декілька:
- Відео.
- Презентація.
- Фотоальбом.
- Фотоколаж.
- Малюнок, виконаний у графічному редакторі.
- Текстовий документ з розповіддю на дану тему.
- Проект Scratch.
Немає коментарів:
Дописати коментар