7 клас ІІ семестр

 

Інформатика 7 клас Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П.

Картинки по запросу "скретч"

ПОСИЛАННЯ для завантаження Скретч

ПОСИЛАННЯ на онлайн середовище Скретч











АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ

Урок 17

Тема. Поняття моделі



Класифікація моделей

IV. Фізкультхвилинка

Видео YouTube

1) Повторення правил безпечної поведінки в кабінеті інформатики



2) Практична робота за комп’ютером.
3) Знайди пару «об'єкт - модель»

Алгоритм побудови інформаційної моделі

Урок 18

Тема. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Практична робота 




Зобразимо інформаційну модель.










                 

Алгоритм побудови інформаційної моделі

Перевірка

Ви вмієте будувати інформаційну модель?

Так

Ні

Урок 19

Тема. Поняття змінної та її значення



Урок 20

Тема. Арифметичні операції та вирази. Практична робота 




Урок 21

Тема. Розробка діалогових програм

Виконайте завдання:
Завдання 1. Кути. Створити проект розв'язання задачі. Дано значення величини кута. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий. 
  • Розгляньте послідовність дій для розв'язання поставленої задачі. Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
  • Введіть скрипти:
  • Змініть проект з врахуванням, що кут, який дорівнює 180°, — розгорнутий.

Завантажте приклади готових завдань за посиланням!

Результат пошуку зображень за запитом "скретч"

Виконати завдання за зразком на малюнку.

Урок 22

Тема. Розробка проектів з повторенням зі змінними. Практична робота





Завантажте практичну роботу за посиланням!
Результат пошуку зображень за запитом "скретч 2"


Урок 23

Тема. Створення моделей для розв'язування задач. Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта

 Створення моделей для розв’язування задач.


 Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.
На карантині
  
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 06.04.2020 по 10.04.2020

Урок 24

Тема. Створення комп'ютерної моделі процесу взаємопов'язаного функціонування об'єктів. Програмування випадкових процесів



Перегляньте відео:
Виконайте аналогічні дії в себе на комп'ютері.
Посилання на скачування програми Скретч, або на он-лайн середовище Скретч знаходиться вгорі даної сторінки.

Урок 25

Тема. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами

       Створити проект «Кажан» за продемонстрованим зразком
                 Додайте лічильник очок. Кожна перешкода додає 1 бал.
                 Створіть змінну «Рекорд», яка буде записувати найкращий результат гри.

Домашнє завдання на період з 13.04.2020 по 17.04.2020

Урок 26

Тема. Програмування випадкових процесів

Перегляньте відео:

 Виконайте аналогічні дії в себе на комп'ютері. 

ВИКОНАЙ ТЕСТ

Урок 27

Підсумковий урок з теми: "Алгоритми та програми"

Тест

   Домашнє завдання на період з 21.04.2020 по 24.04.2020

Урок 28

Тема. Створення ігрового проекту


Перегляньте відео:
Завдання: Виконайте аналогічні дії. 
Виконані завдання фотографуєте так, щоб було видно сцену  і скрипт та відсилаєте прикріпленим файлом у classroom.
Посилання на скачування файлів для практичної: 

Для наполегливих, допитливих і всіх, хто полюбляє програмувати додаткове завдання.

 

Гра про Рудого Кота та кульки

Як створити гру можна переглянути за посиланням!



Домашнє завдання на період 27.04.2020 - 01.05.2020

Урок 29

Тема. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

Пройти тест!!!

Створи проект, слідуючи інструкціям: (Спрайт скачай тут)

           
Завантажте презентацію з прикладами за посиланням!
Результат пошуку зображень за запитом "смайлик анімація"

Домашнє завдання на період 04.05.2020 - 08.05.2020

Урок 30-33

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

    Створити власний проект-гру або один з наступних проектів:

Проект "Мінне поле"
Проект "Падаючий сніг"
Проект "Вгадай число"


 

Урок 34

Презентація та оцінювання проектів. Підсумковий урок

Урок 35

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Практичне завдання.
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. 
Створіть проект «Моє навчання» (або «Моє навчання під час карантину», або «Мої захоплення»).  Це може бути щось одне або декілька:
  • Відео.
  • Презентація.
  • Фотоальбом.
  • Фотоколаж.
  • Малюнок, виконаний у графічному редакторі.
  • Текстовий документ з розповіддю на дану тему.
  • Проект Scratch.



Немає коментарів:

Дописати коментар