Інформатика 10 клас
РОЗДІЛ 1.
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ
УРОК 1. «Інструктування
з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи у комп'ютерному
класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси»
Презентація (основні визначення)
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 2. «Інформаційні системи як важливі складники й
ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи»Презентація (основні визначення)
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
Виконати тест
УРОК 3. «Людина в інформаційному суспільстві. Загрози
при роботі в інтернеті і їх уникнення»
Для тих,
хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 4. «Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього»Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
«Стратегії ефективного навчання» , «Атлас професій», «Як обрати професію майбутнього?»
РОЗДІЛ 1.
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ
УРОК 1. «Інструктування
з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи у комп'ютерному
класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси»
Презентація (основні визначення)
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
Презентація (основні визначення)
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 4. «Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього»Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
«Стратегії ефективного навчання» , «Атлас професій», «Як обрати професію майбутнього?»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 5. «Комп’ютерно-орієнтовані
засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної,
дослідницької і практичної діяльності»
УРОК 6. «Інтернет-маркетинг
та інтернет-банкінг. Системи електронного врядування»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
«Мережа центрів надання адміністративних послуг в Україні»
УРОК 7. «Поняття про штучний
інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
Штучни інтелект. машинне навчання
УРОК 5. «Комп’ютерно-орієнтовані
засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної,
дослідницької і практичної діяльності»
УРОК 6. «Інтернет-маркетинг
та інтернет-банкінг. Системи електронного врядування»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
«Мережа центрів надання адміністративних послуг в Україні»
УРОК 7. «Поняття про штучний
інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
Штучни інтелект. машинне навчання
Що таке штучний інтелект (або машинне навчання)?
Вплив на суспільство.
Як працює ШІ?
Навчальні дані в ШІ.
Що таке машинне навчання?:
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛІ І
МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ ДАНИХ
УРОК 8. «Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеремент»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 9. «Основи статичного
аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статичних характеристик вибірки»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 10. «Візуалізація рядів і
трендів даних»
відео-урок 1 "Фінансові розрахунки", відео-урок 2 "Фінансові розрахунки", відео-урок 1 "Фінансові розрахунки"
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 11. «Інфографіка»
Зразок завдання у редакторі Piktochart
Практична робота "Інфографіка в сервісі Piktochart"
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛІ І
МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ ДАНИХ
УРОК 8. «Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеремент»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 9. «Основи статичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статичних характеристик вибірки»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 10. «Візуалізація рядів і трендів даних»
відео-урок 1 "Фінансові розрахунки", відео-урок 2 "Фінансові розрахунки", відео-урок 1 "Фінансові розрахунки"
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 11. «Інфографіка»
Зразок завдання у редакторі Piktochart
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 12. «Розв’язування рівнянь, системи
рівнянь, оптимізаційних задач»
Задача1"Задачі оптимізації", Задача2"Найменше значення", Завдання 4 "Кубічне рівняння"Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 13. «Програмні засоби
для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків»
УРОК 14. Інфографіка у Wordi.
УРОК 14. «Підсумковий урок»
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ
БАЗАМИ ДАНИХ
Теоретичний матеріал
1. Поняття Бази даних і систем керування
2. Модель "сутність-зв'язок" предметної області
3. Реляційні бази даних. Ключі й зовнішні ключі
УРОК 14
Презентація. Створення таблиць у поданні КОНСТРУКТОР
Лабораторна робота No 1. Створення таблиць бази даних у СУБД Microsoft Access.
УРОК 15
Лабораторна робота №2. Створення схеми бази даних
УРОК 16
Пояснення
Лабораторна робота №3. Операції сортування і пошуку
УРОК 17
Лабораторна робота №4. Створення форм
УРОК 18
Пояснення
Лабораторна робота №5. Використання запитів
УРОК 15. «Поняття бази даних
і системи керування базами даних, їх призначення»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 16. «Реляційні бази
даних, їхні об’єкти»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 17. «Ключі і зовнішні
ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв’язку»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 18. «Створення таблиць.
Введення і редагування даних різних типів»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 19. «Впорядкування,
пошук і фільтрування даних»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 20. «Запити на вибірку
даних. Робота з базою даних»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 21. «Підсумковий урок»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 12. «Розв’язування рівнянь, системи рівнянь, оптимізаційних задач»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 13. «Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків»
УРОК 14. «Підсумковий урок»
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ
БАЗАМИ ДАНИХ
Теоретичний матеріал
1. Поняття Бази даних і систем керування
2. Модель "сутність-зв'язок" предметної області
3. Реляційні бази даних. Ключі й зовнішні ключі
УРОК 14
Презентація. Створення таблиць у поданні КОНСТРУКТОР
Лабораторна робота No 1. Створення таблиць бази даних у СУБД Microsoft Access.
УРОК 15
Лабораторна робота №2. Створення схеми бази даних
УРОК 16
Пояснення
Лабораторна робота №3. Операції сортування і пошуку
УРОК 17
Лабораторна робота №4. Створення форм
УРОК 18
Пояснення
Лабораторна робота №5. Використання запитів
УРОК 15. «Поняття бази даних і системи керування базами даних, їх призначення»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 16. «Реляційні бази даних, їхні об’єкти»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 17. «Ключі і зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв’язку»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 18. «Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 19. «Впорядкування, пошук і фільтрування даних»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 20. «Запити на вибірку даних. Робота з базою даних»
Для тих, хто хоче знати більше переходіть за посиланням:
УРОК 21. «Підсумковий урок»
Немає коментарів:
Дописати коментар