Підручник Інформатика 7 клас
Правила безпечної поведінки
у комп'ютерному класі
Розділ 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси
Урок 1, 2. Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення списків джерел і закладок
Презентація 1. Інструменти пошуку в Інтернеті
Презентація 2. Розширений пошук. Закладки
Вправа "Ефективний пошук в Інтернеті"
Вправа "Пошук зображень (налаштування фільтрів)"
Тренувальна вправа "Працюємо з комп'ютером"
Урок 3. Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди.
Презентація 3. Збирання даних. Перевірка достовірності
Презентація 4. Маніпулятивні повідомлення. Пропаганда
Вправа "Методи збирання даних"
Кросворд "Факти та фейки"
Кросворд "Перевірка достовірності даних"
Вправа "Ознаки маніпуляцій"
Тренувальна вправа "Працюємо з комп'ютером"
Фото для тренувальної вправи. Перевірте достовірність фотографій гір-черепах
Урок 4. Електронне листування. Електронна поштова скринька.
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Кросворд "Електронне листування"
Тренувальна вправа "Працюємо з комп'ютером"
Практична робота 1. Створіть ментальну карту за допомогою ШІ, ресурс - https://chatmind.tech/ на тему: "Електронна пошта", скрін надіслати вчителю на email
Пройди тест 1 по темі за посиланням
Урок 5. Адресна книга. Етикет і правила безпечного електронного листування.
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Практична робота 1 ресурс mindmaps
Пройти тест 2 по темі за посиланням
Тест
Урок 6. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. Синхронізація даних.
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Вправа 6
Урок 7. Використання інтернет-середовищ для створення і публікації спільних документів різних видів. Рівнів доступу.
Вправа 1
Практична робота
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2
Практичне завдання 3
Тест
Урок 8. Програма. Мови програмування. Професії, де потрібно вміти складати програми.
izziПовторюємо "Алгоритм і його властивості. Виконавція алгоритму.
Урок 9. Мова програмування Puthon. Середавище програмування проєктів IDLE. Змінні, команди присвоєння.
izzi Середовище опису та виконання алгоритму
Урок 10. Консольні проєкти з простими арифметичними обчисленнями. Створення лінійних проєктів
Практичне завдання "створення лінійних алгоритмів"
Урок 15. Підпрограми. Підпрогарми з результатами та аргументами.
Урок 16. Програми з підпрограмами та розгалуженнями.
Урок 17. Події з вікном. Обробник подій. Вікна повідомлень.
Практичне завдання "Вікна" (відео), (файл-заготовка)
Практичне завдання "Обробник подій" (відео)
Практичне завдання "Змінення значень властивостей вікна" (відео)


Немає коментарів:
Дописати коментар