Інформатика 11 клас ІІ семестр
Основи мови запитів SQL. Імпорт та експорт об'єктів бази даних.
Урок 25. Призначення, основні поняття та терміни мови SQL.
Урок 26. Найпростіші запити мовою SQL у системі Access.Урок 27. Запити з умовою. Групування запитів.
Урок 28. Сутність імпорту та експорту об'єктів.
Урок 29. Імпорт об'єктів з однієї бази даних в іншу.
- Теоретичний матеріал
- Інтерактивна вправа
Урок 30. Експорт об'єктів з однієї бази даних в іншу.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Перевір себе
Урок 31-34. Виконання індивідуальних та колективних проектів.
- Теоретичний матеріал
- Навчальні проекти
Тема 3. Основи композиції та дизайну.
Урок 35. Колір. Теорія кольору. Колористика.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 36. Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 37. Символи та образи. Художній образ.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 38. Поняття бренду.
- Практичне завдання
Урок 39. Створення логотипів.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
Завдання:
Створіть логотип для вигаданої компанії.
Оберіть сферу діяльності компанії для якої буде створений логотип. Вигадайте назву компанії.
Оберіть кольорову гаму, використавши матеріали до уроків 24 та 25.
Подивіться відеоурок про створення логотипу. Створіть декілька ескізів, оберіть найбільш вдалий. Оберіть фігури і тексти, за допомогою яких буде побудоване зображення.
Оберіть програмний продукт за допомогою якого буде побудований логотип.
Наприклад: Бесплантный Logo Maker , Wix Logo Maker, Turbo Logo, Designimo , Inkscape, Gimp тощо.
5. Побудуйте графічне зображення дотримуючись вимог симетрії, пропорції, асоціативності, простоти, емоціональності.
6. Збережіть отримане зображення. Надайте учителю для перевірки
Векторна графіка
Урок 40. Векторний графічний редактор.
Урок 41. Основні інструменти для малювання.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання 1
- Практичне завдання 2
- Інтерактивна вправа
- Для тих, хто хоче більше знати.
Урок 42. Робота з векторними контурами.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання (Відеоінструкція 1. Відеоінструкція 2)
- Для тих, хто хоче більше знати
Урок 43. Ділова графіка.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання (Відеоінструкція)
- Інтерактивна вправа
Урок 44. Робота з текстом.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання (Відеоінструкція)
- Інтерактивна вправа
Урок 45. Художні ефекти.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Теоретичний матеріал:
Практичне завдання до уроку 1
Векторний графічний редактор (онлайн)
Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Робота з текстом.
Домашнє завдання до урокуПрактичне завдання до уроку. Художні ефекти
Графічний дизайн у поліграфії
Урок 46. Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 47. Багатосторінкові видання та їх формати.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 48. Буклет. Види буклетів. Принципи композиції.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 49. Композиційні прийоми створення листівки.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Інтерактивна вправа
Урок 50. Створення обкладинки журналу.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Практична робота "Розроблення дизайну афіш,квитків, флаєрів"
- Інтерактивна вправа
Урок 51. Підсумковий урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар