Інформатика 6 клас Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П.
👍ПОСИЛАННЯ для завантаження Скретч
👍ПОСИЛАННЯ на онлайн середовище Скретч
Тема. Обчислення з числовими даними електронної таблиці
Тема. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта
Урок 18
Тема. Створення програмних об'єктів
§ 18 - опрацювати
Створення програмних об’єктівУвага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Хід роботи
Запустіть на виконання середовище програмування Скретч.
Завдання 3. Квітка.
- Намалюйте об'єкт: бутон – квітку, яка ще не розпустилася.
- Додайте до цього об'єкту образи, що зображують стадії розкриття квітки: від бутона до повністю розкритої квітки. Назви образів – квітка + № стадії розпускання квітки.
- Створіть анімацію – розкриття квітки.
- Збережіть створений проект у власній папці.
Урок 19
Тема. Поняття події. Види події
Вправа Пішохід
Приклад програми "Зірка"
Урок 20
Тема. Програмне опрацювання події
Завдання 1.
1. Відкрийте середовище Scratch
2.
Додайте відповідні
об’єкти та фон до проекту. Змініть розмір об’єкта.
1. Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга.
1 Обов’язковий скрипт для восьминога:
1.
Обов’язковий скрипт для аквалангіста:
Урок 21
Тема. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
Урок 22
Тема. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням
Алгоритм – це
запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку
потрібно виконати для досягнення певної мети.
Форми
подання алгоритмів:
· словесна;
· графічна;
· комп’ютерна
програма.
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове
виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним.
Повторення
– базова
алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання
набору команд.
Навчальне середовище Scratch має 4 види циклів:
Розгалуження
починається з певної умови. Якщо ця умова виконується,
відбувається одна дія (чи набір дій); якщо ні – інша.
Базову структуру розгалуження повної форми
в середовищі Scratch можна подати командою:
Практична робота
Розробити комп’ютерну гру «PacMAN», використавши алгоритми з повторенням та розгалуженням.
Урок 23
Тема. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Працюємо за комп'ютером:Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.Завдання (і для інклюзивного навчання). Скласти проект для малювання відрізка завдовжки 80 кроків у відповідному напрямку від положення виконавця залежно від того, яку клавішу-стрілку натиснуто.- Відкрийте середовище Scratch 2.
- Складіть алгоритм для виконавця відповідно до малюнка (Зверніть увагу: для швидшого введення можна дублювати команди та редагувати їх).
- Збережіть проект у вашій папці у файл з іменем Вправа3.3_Прізвище.
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення
На карантині
Домашнє завдання на період з 06.04.2020 по 10.04.2020
Урок 22-23
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Тема. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язування задач
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=12Gp...
Домашнє завдання на період з 13.04.2020 по 17.04.2020
Урок 24
Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
§ 22 - опрацювати
складні проекти?
2. Чому доцільно розбити складну задачу на підзадачі
під час складання алгоритму її розв'язування?
3.У якому випадку припиняють розбиття основної
задачі на підзадачі?
4. Як описати підзадачу в середовищі Скретч?
5. Як викликати на виконання підзадачу в
середовищі Скретч?
Практичне завдання тут
Урок 25
Тема. Підготовка вхідних даних та тестування програм
1.Уважно прочитайте теоретичний матеріал.
Нехай, нам потрібно створити алгоритм для розв’язування наступного виразу: (a+b)/(c+a).
Спочатку створюємо змінні: для вхідних даних a, b, c; для виведення результату – х.
Потім пишемо алгоритм:
Коли алгоритм готовий, створюємо три набори тестових даних. Що це означає? Це означає, що змінним a, b, c ставляться у відповідність певні числа і спочатку обчислюється значення виразу вручну (на папері, чи з допомогою калькулятора). Наприклад,
a b c
5 3 2
1 4 8
7 6 3
(5+3)/(2*5)=8/10=0,8
(1+4)/(8*1)=5/8=0,625
(7+6)/(3*7)=13/21=0,619
Після цього ці числа вводяться під час виконання програми. Якщо все збігається, то програма витримала тестування і можна переходити до наступного етапу; якщо ж ні, то шукається де допущена помилка (в усних розрахунках, чи помилка в записі програми).
Для нашого алгоритму всі розрахунки збіглися, а отже програма працює правильно:
Урок 26
Підсумковий урок з теми: "Алгоритми та програми"
Домашнє завдання на період з 04.05.2020 по 08.05.2020
Урок 27
Тема. Вибір теми проекту та формування груп
Ми працюємо за відеоПридумати сценарій (казку) та реалізувати його у середовищі Scratch
Домашнє завдання на період з 11.05.2020 по 15.05.2020
Урок 28
Тема. Пошук інформаційних матеріалів
Робота над проектом
Домашнє завдання на період з 18.05.2020 по 22.05.2020
Урок 29
Тема. Аналіз та систематизація відомостей
Робота над проектомДомашнє завдання на період з 18.05.2020 по 22.05.2020
Урок 30
Тема. Створення інформаційного продукту проекту
Домашнє завдання на період з 25.05.2020 по 29.05.2020
Урок 31
Тема. Презентація та оцінювання проектів
Домашнє завдання на період з 25.05.2020 по 29.05.2020
Урок 32
Тема. Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік
- Відео.
- Презентація.
- Фотоальбом.
- Фотоколаж.
- Малюнок, виконаний у графічному редакторі.
- Текстовий документ з розповіддю на дану тему.
- Проект Scratch.
Немає коментарів:
Дописати коментар