Завантажити підручник |
👍ПОСИЛАННЯ для завантаження Скретч
👍ПОСИЛАННЯ на онлайн середовище Скретч
МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ
Урок 17
Тема. Локальна мережа
§ 8 - опрацювати
Вправа2. Побудова мережі
Вправа 2. Збери пазли
Урок 18
Тема. Пошук в інтернеті
§ 9 - опрацювати
Вправа2. Визнач порядок дій алгоритму пошуку в мережі Інтернет
Урок 19
Тема. Завантаження даних з Інтернету
§ 10 - опрацювати
Урок 20
Тема. Безпечне користування інтернетом
§ 11 - опрацювати
Вправа2.
Вправа3. "Безпека в Інтернеті"
Урок 21
Підсумковий урок з теми: Мережеві технології та Інтернет"
Тест
АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
Урок 22
Тема. Алгоритми та їх виконавці
Презентація
§ 18 - опрацювати
Вправа3. Уяви, що ти керуєш роботом-художником, який вміє рухатись по клітинках і виконувати команди Малюй, Не малюй, Вгору к, Вниз к, Вправо к, Вліво к, де к — кількість клітинок. Склади алгоритм, за яким робот зможе намалювати зображення (мал.). Починай малювати із вказаної на малюнку точки. Візьми до уваги, що робот-художник повернутий так, як вказує червона стрілка на малюнку.
мал.
Урок 23
Тема. Середовище виконання алгоритмів.
§ 19 - опрацювати
Урок 24
Тема. Типи алгоритмів
Презентація(завдання)
Урок 25
Тема. Лінійні алгоритми
Допоможіть Вовці правильно скласти алгоритм для виконавців:
Файл заготовка до вправи Діалог
Вправа2. Склади пазли і дізнайся адресу сайту, на якому розміщено цікаві завдання з програмування
Діємо:
1) Відкрийте середовище Скретч (Пуск – Усі програми – Scrаtch - Scrаtch)
2) Змініть ім’я виконавця Спрайт1 на Василь
3) Змініть фон сцени (виділіть сцену – оберіть кнопку Фони – натисніть кнопку Імпорт – оберіть фон на власний смак)
4) Видаліть фон білого кольору (натисніть кнопку х)
5) Виділіть виконавця, оберіть закладку Скрипти
6) Оберіть групу команд Контроль та перетягніть команду на вкладку Скрипти
7) Оберіть групу команд Вигляд та перетягни на вкладку Скрипти команди
8) Перемістіть команди так, щоб утворити послідовність речень
9) Згрупуй команди, приєднавши їх одна до одної
10) Запустіть програму, спробуйте її зупинити за допомогою червоної кнопки.
11) Збережіть проект під ім’ям «Мій перший проект» (Файл – Зберегти – оберіть місце збереження «Мої проекти» - дайте назву файлу – Ок)
12) Намалюйте нового героя «Колобок» за допомогою вбудованого графічного редактора (натисніть кнопку - намалюйте колобка – Ок), змініть ім’я героя на «Колобок»
13) Збережіть проект, покажіть результат вчителю.
1) Відкрийте середовище Скретч (Пуск – Усі програми – Scrаtch - Scrаtch)
2) Змініть ім’я виконавця Спрайт1 на Василь
3) Змініть фон сцени (виділіть сцену – оберіть кнопку Фони – натисніть кнопку Імпорт – оберіть фон на власний смак)
4) Видаліть фон білого кольору (натисніть кнопку х)
5) Виділіть виконавця, оберіть закладку Скрипти
6) Оберіть групу команд Контроль та перетягніть команду на вкладку Скрипти
7) Оберіть групу команд Вигляд та перетягни на вкладку Скрипти команди
8) Перемістіть команди так, щоб утворити послідовність речень
9) Згрупуй команди, приєднавши їх одна до одної
10) Запустіть програму, спробуйте її зупинити за допомогою червоної кнопки.
11) Збережіть проект під ім’ям «Мій перший проект» (Файл – Зберегти – оберіть місце збереження «Мої проекти» - дайте назву файлу – Ок)
12) Намалюйте нового героя «Колобок» за допомогою вбудованого графічного редактора (натисніть кнопку - намалюйте колобка – Ок), змініть ім’я героя на «Колобок»
13) Збережіть проект, покажіть результат вчителю.
Урок 25
Тема. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
§ 21-22 - опрацювати
1. Скласти лінійний алгоритм за такими командами:
1. переміститись в х=-50
у=50
2. повернути в напрямку 90
3. очистити
4. задати колір олівця
5. задати розмір олівця 3
6. опустити олівець
7. переміститись на 100
кроків
8. повернути на 90 градусів
9. переміститись на 100
кроків
10. повернути на 90 градусів
11. переміститись на 100
кроків
12. повернути на 90 градусів
13. переміститись на 100
кроків
14. повернути на 90 градусів
Що намалює котик? Результат надіслати вчителю.
2. Виконати тест:
Увага! Обов'язково вводити СВОЄ прізвище, ім'я та клас.
Урок 26
Тема. Циклічні алгоритми
Вправа2. Типи алгоритмів
Урок 27
Тема. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
§ 23-24 - опрацювати
Вправа2. Заповніть пропуски в тексті
Урок 28
Тема. Цикли з лічильником
§ 25 - опрацювати
Вправа2. Вкажіть кількість повторень, необхідних для
побудови кожного зображення
Урок 29-30
Тема. Цикли з умовою.
Реалізація циклів з умовою в середовищі Скретч
Вправа2. Склади пазли і отримай алгоритм пошуку Попелюшки
§ 26-27 - опрацювати
Вправа2. Склади пазли і отримай алгоритм пошуку Попелюшки
Урок 31-32
Тема. Алгоритмічна структура розгалуження.
§ 28-29 - опрацювати Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
Підсумковий урок з теми. Алгоритми та програми
Урок 34
Урок 34
Немає коментарів:
Дописати коментар