6 клас І семестр



Інформатика 6 клас Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., 2023 р.

Правила поведінки в кабінеті інформатики


ВПРАВИ на знання правил поведінки:
 

підсумкова "комп'ютерні презентації"




Урок 1

Тема. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поняття комп'ютерної графіки





 
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "Комп'ютерна графіка"

УРОК 2

Тема. зображення в середовищі офісних програм




Завдання 2: Створити векторні графічні примітиви в програмі Word
Приклад: Назва - Усміхнене обличчя.
                    Заповнення - градієнт.
                    Стиль - квадратний.
                    Лінія, стиль - суцільна.
                    Лінія, товщина - 1,5 пт.
                    Лінія, колір - червоний.


Завдання 3: Побудуйте зображення рушника із простим геометричним орнаментом за зразком.

Завдання 4:
        



УРОК 3

тема. ВЕКТОРНий графічний редактор


Вправа 1. Їжак (2 бали).
Завдання. Ознайомтесь із призначенням інструментів векторного графічного
редактора в Word, особливостями малювання фігур та налаштування їхніх властивостей.

  1. У власній папці створіть папку:
  1. Виконайте вказівку Пуск Всі програми Microsoft Office Microsoft Word 2010.
  2. Відкрийте вкладку Вставка, ознайомтесь із набором графічних примітивів в групі Фігури.
  3. Визначте послідовність побудови зображення наведеного нижче і побудуйте його
       Зразок Графічні примітиви для створення зображення
  1. Збережіть результати у файлі з іменем Їжак в папці:
Вправа 2. Прапори (4 бали).
Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати
зображення прапорів за зразком та підписати їх:


Україна
Туреччина
Панама


Аруба
Боснія
Сент-Вінсент

Вправа 3. Дорожні знаки (6 балів).
Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати
зображення дорожніх знаків за зразком та підписати їх:



В’їзд заборонено
Дати дорогу
Перевага перед зустрічним рухом




Поворот праворуч заборонено
Головна дорога
Двосторонній рух




  1. Повідомте вчителя про завершення роботи.
  2. Продемонструйте результат своєї роботи.
  3. Закрийте всі відкриті вікна програм.

УРОК 4

тема. створення ВЕКТОРНого зображення





УРОК 5

тема. багатошарові ВЕКТОРНі ЗОБРАЖЕННЯ



   Результат практичної роботи       Самостійна робота з інформатики на тему "Растрові та векторні ...

УРОК 6


тема. додавання тексту до зображень




Додавання текстових написів до графічного зображення - Інформатика  

      


 
УРОК 7

тема. растровий графічний редактор

      

    
УРОК 8

тема. Обираємо ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР і створюємо зображення

Завдання 1: Створіть зображення за зразком , використовуючи растровий графічний редактор Paint 
1.Завантажте графічний редактор Paint: Пуск- Усі програми-Стандартні - Paint.
2. Намалюйте овал.(Інструмент Еліпс)
3. Зафарбуйте фіолетовим відтінком . Поставте відблиск пензлем.
4. Для того, щоб виноградинка виглядала справжньою , потрібно зробити її об'ємною. Для цього по темному тлу зробіть розпилювачем більш світлий відтінок .
5. Обведіть виноградинку інструментом Виокремлення.
6. Перемістіть виноградинку, тримаючи клавішу Ctrl. Отримали копію.
7. Викладіть з виноградинок гроно. 
8. Гілочку намалюйте  Пензлем, обравши зелений колір.
9. Продемонструйте результат своєї роботи вчителю.


Завдання 2: У зошит запишіть елементи вікна програми Paint.
Завдання 3: Перевір свої знання з теми :" Редактор Paint"
Комп'ютерні презентації

УРОК 9(1)

ТЕМА. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.



УРОК 9

тема. засоби для створення й відтворення комп'ютерних презентацій


Створити презентацію

УРОК 10

тема. об'єкти ПРЕЗЕНТАЦІї


УРОК 11

тема. етапи створення презентації та вимоги до її оформлення


УРОК 12

тема. налаштування показу презентацій








УРОК 13

тема. гіперпосилання у ПРЕЗЕНТАЦІях



УРОК 14


тема. анімація об'єктів слайда  ПРЕЗЕНТАЦІї




УРОК 15


тема. ефекти зміни слайдів  ПРЕЗЕНТАЦІЇ

УРОК 16


тема. виступ із презентацією







Немає коментарів:

Дописати коментар