Інформатика 6 клас Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., 2023 р.
Правила поведінки в кабінеті інформатики
ВПРАВИ на знання правил поведінки:
підсумкова "комп'ютерні презентації"
Урок 1
Тема. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поняття комп'ютерної графіки
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "Комп'ютерна графіка"
УРОК 2
Тема. зображення в середовищі офісних програм
Завдання 2: Створити векторні графічні примітиви в програмі Word
Приклад: Назва - Усміхнене обличчя.
Заповнення - градієнт.
Стиль - квадратний.
Лінія, стиль - суцільна.
Лінія, товщина - 1,5 пт.
Лінія, колір - червоний.
Приклад: Назва - Усміхнене обличчя.
Заповнення - градієнт.
Стиль - квадратний.
Лінія, стиль - суцільна.
Лінія, товщина - 1,5 пт.
Лінія, колір - червоний.
УРОК 3
тема. ВЕКТОРНий графічний редактор
Вправа 1. Їжак (2 бали).
Завдання. Ознайомтесь із призначенням інструментів векторного графічного
редактора в Word, особливостями малювання фігур та налаштування їхніх властивостей.
Завдання. Ознайомтесь із призначенням інструментів векторного графічного
редактора в Word, особливостями малювання фігур та налаштування їхніх властивостей.
- У власній папці створіть папку:
- Виконайте вказівку Пуск ⇒ Всі програми ⇒ Microsoft Office ⇒ Microsoft Word 2010.
- Відкрийте вкладку Вставка, ознайомтесь із набором графічних примітивів в групі Фігури.
- Визначте послідовність побудови зображення наведеного нижче і побудуйте його
Зразок Графічні примітиви для створення зображення
- Збережіть результати у файлі з іменем Їжак в папці:
Вправа 2. Прапори (4 бали).
Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати
зображення прапорів за зразком та підписати їх:
зображення прапорів за зразком та підписати їх:
Україна | Туреччина | Панама | |
Аруба | Боснія | Сент-Вінсент |
Вправа 3. Дорожні знаки (6 балів).
Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати
зображення дорожніх знаків за зразком та підписати їх:
зображення дорожніх знаків за зразком та підписати їх:
В’їзд заборонено | Дати дорогу | Перевага перед зустрічним рухом | ||
Поворот праворуч заборонено | Головна дорога | Двосторонній рух |
- Повідомте вчителя про завершення роботи.
- Продемонструйте результат своєї роботи.
- Закрийте всі відкриті вікна програм.
УРОК 4
тема. створення ВЕКТОРНого зображення
УРОК 6
тема. додавання тексту до зображень
УРОК 7
тема. растровий графічний редактор
УРОК 8
тема. Обираємо ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР і створюємо зображення
Завдання 1: Створіть зображення за зразком , використовуючи растровий графічний редактор Paint
1.Завантажте графічний редактор Paint: Пуск- Усі програми-Стандартні - Paint.
2. Намалюйте овал.(Інструмент Еліпс)
3. Зафарбуйте фіолетовим відтінком . Поставте відблиск пензлем.
4. Для того, щоб виноградинка виглядала справжньою , потрібно зробити її об'ємною. Для цього по темному тлу зробіть розпилювачем більш світлий відтінок .
5. Обведіть виноградинку інструментом Виокремлення.
6. Перемістіть виноградинку, тримаючи клавішу Ctrl. Отримали копію.
7. Викладіть з виноградинок гроно.
8. Гілочку намалюйте Пензлем, обравши зелений колір.
9. Продемонструйте результат своєї роботи вчителю.
Завдання 2: У зошит запишіть елементи вікна програми Paint.
Завдання 3: Перевір свої знання з теми :" Редактор Paint"
Комп'ютерні презентації
УРОК 9(1)
ТЕМА. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
УРОК 9
тема. засоби для створення й відтворення комп'ютерних презентацій
УРОК 10
тема. об'єкти ПРЕЗЕНТАЦІї
УРОК 11
тема. етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
Немає коментарів:
Дописати коментар